اتمام جدول گذاری دوبل دو معبر در حال ساخت شهرک خاوران

اتمام جدول گذاری دوبل دو معبر در حال ساخت شهرک خاوران

به گزارش شهریار ، رضا بهجتی اسکویی، معاون فنی و عمرانی منطقه، گفت: عملیات عمرانی جدول گذاری دوبل دو خیابان ST ۱۸ و ST ۱۲ ، به تازگی با نظارت این معاونت به اتمام رسیده است.

به گفته بهجتی، طول خیابان ۱۸ متری در حال ساخت، ۱۳۰ متر و طول خیابان ۱۲ متری مورد اشاره، ۱۲۰ متر است؛ همچنین، عملیات عمرانی تکمیل جدول های دوبل ناقص دیگر خیابان های این بلوک، تحت قرارداد خدمات عمومی منطقه نیز در حال اجرا و اتمام است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۹، با اشاره به نزدیک شدن زمان آغاز اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت اساسی خیابان های در حال ساخت ST ۱۸ و ST ۱۲ شهرک خاوران افزود: با اتمام عملیات عمرانی آماده سازی و اجرای جدول دوبل این خیابان ها و شرایط مساعد اقلیمی، مرحله زیرسازی و آسفالت رویه این دو خیابان توسط واحد آسفالت این معاونت به زودی آغاز خواهد شد.

رضا بهجتی اسکویی، در پایان، گفت: هر دو خیابان های ۱۸ متری و ۱۲ متری در حال ساخت، در فاز یک شهرک خاوران و در امتداد خیابان ۳۵ متری منتهی به ایستگاه آتش نشانی این شهرک قرار دارند که امید می رود، در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از هر دو خیابان باشیم.

در ادامه عملیات اجرایی طرح بلند مدت " تبریز، بهشت ماندگار"، طی ده روز گذشته با تلاش اکیپ کارگاه خدمات محله ای منطقه، در ۱۰ مکان از سطح شهرک خاوران، پل های فلزی به عرض ۵۰ سانتی متر و طول ۱۰ متر ساخته و نصب شد.

روبروی ساختمان نظام پزشکی در بلوار شهدای غواص، روبروی دانشکده دامپزشکی در بلوار شهدای غواص، روبروی مرکز همایش های بین المللی، روبروی ساختمان معاونت خدمات شهری در بلوار خاوران، اول مسیر گاز و پایین تر از جاده ابریشم (هر دو محل در بلوار شیخ شهاب الدین اهری)، از جمله نقاطی هستند که پل های فلزی مورد اشاره در آن ها نصب شده اند.

همچنین، یک مورد پل بتنی به عرض ۱ متر و طول ۱۵ متر توسط همین اکیپ در محل پیرامون پارک نشاط نصب شد.

از دیگر اقدامات موثر پاکبانان شریف و تلاشگر خدمات محله ای منطقه ۹، لایروبی و لجن زدایی جدول های دوبل به میزان ۵۰ تن (هر روز، ۵ تن) با هدف پاکسازی گسترده جدول های دوبل معابر در سطح شهرک خاوران، است که در طول ده روز گذشته به اجرا رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات