بازسازي خطوط انتقال برق 132 كيلوولت آسيب ديده شادگان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان، علی اسدی افزود: چهاردهم اردیبهشت سال جاری بر اثر طوفان شدید به خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان آسیب وارد شد و تعدادی از دکلهای خطوط ٤٠٠، ٢٣٠ و ١٣٢ کیلوولت سقوط کرد.
وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه با مانور در شبکه، برق منطقه تامین شد، تصریح کرد: با برگزاری جلسات مدیریت بحران و بازدیدهای میدانی نقشه راه بازسازی خطوط ترسیم و عملیات اجرایی آن با تمام امکانات و ظرفیتهای فنی و پشتیبانی آغاز شد.
مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان با اشاره به شرایط بد محیطی و هور و باتلاقی بودن محل سقوط دکل ها تصریح کرد: ابتدا برای دسترسی به دکلها، جاده دسترسی احداث و فونداسیون دکلهای آسیب دیده جمع آوری و مونتاژ و نصب دکلهای جدید آغاز شد.
اسدی افزود: در کمترین زمان ممکن دکل های خطوط ٤٠٠ کیلوولت بازسازی و برقدار شد و اکنون نیز با رفع آسیب از دکل های خط ١٣٢ کیلوولت، وارد مدار شده است.
وی اضافه کرد: عملیات بازسازی دکل های خطوط ٢٣٠ کیلوولت نیز در جریان است و به زودی این خط نیز وارد مدار خواهد شد.
براساس این گزارش، طوفان چهاردهم اردیبهشت ماه خوزستان به تعدادی از دکل های خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان آسیب جدی وارد کرد و از ساعات اولیه بعد از حادثه با بازدید از محل حادثه و تشکیل جلسه ستاد بحران، عملیات بازسازی خطوط با همه توان عملیاتی آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات