بهره برداری از یادمان شهید گمنام در محوطه حوزه علمیه امیرالمومنین (ع)

بهره برداری از یادمان شهید گمنام در محوطه حوزه علمیه امیرالمومنین (ع)

به گزارش شهریار ، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رسول برگی، یاسین بجانی و سید کاظم زعفرانچی لر سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از یادمان شهید گمنام در محوطه حوزه علمیه امیر المومنین (ع) بهره برداری به عمل آمد.

در مراسم افتتاح این یادمان شهردار تبریز اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر تبریز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و بر همین مبنا طرح یادمان شهید گمنام در محوطه حوزه امیرالمونین (ع) واقع در خیابان پرورش توسط شهردرای منطقه ۳ طراحی و اجرا شد.

یعقوب هوشیار افزود:  این یادمان در ارتفاع پنج متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که امیدواریم در خور شان این شهید گمنام عزیز باشد.

هوشیار خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح و سازه المان بتواند علاوه بر ارتقای سیما و منظر شهری، شان و ارزش شهدای گرانقدر را به شایستگی حفظ نماید و مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

وی همچنین از محوطه سازی این حوزه علمیه خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی محوطه حوزه علمیه امیر المومنین (ع) بیش از ۲۰۰ متر از محوطه کف سازی و همچنین فضای سبز احداث شده است.

شهردار تبریز در پایان افزود: اجرای چنین یادمان‌هایی می‌تواند در جهت انتقال فرهنگ رشادت و خلوص شهدا به نسل جوان موثر باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات