ارزيابي مصرف برق 500 مركز دانشگاهي، آموزشي و پژوهشي ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در آستانه فرارسیدن فصل گرما، ارزیابان برق پایتخت اقدام به ارزیابی وضعیت و نحوه مصرف برق ٥٠٠ مرکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی شهر تهران کردند.
"رامین پوریا" مدیر دفتر مدیریت مصرف این شرکت از لزوم همراهی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان اداری و تجاری با طرح های مدیریت بار تابستانه به منظور حفظ پایداری شبکه برق در ساعات پرباری خبر داد و گفت: به منظور کسب اطمینان از توزیع عادلانه انرژی، طی مانورهای متعدد، وضعیت مصرف برق در بخش های تجاری، اداری و صنعتی مورد پایش قرار خواهد گرفت.
پوریا خاطرنشان کرد: طی مانور برگزار شده در حوزه اداری، میزان مصرف و اقدمات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق مراکز علمی، دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی توسط ارزیابان این شرکت بررسی و آموزشهای لازم نیز توسط کارشناسان به مسئولان بخش انرژی دستگاه های هدف، ارائه شد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که ١٥٠ برنامه تخصصی به منظور گذر از پیک بار تابستان در برق پایتخت تدوین شده است گفت: علیرغم همه اقدامات انجام شده و در دست اقدام، بخش قابل ملاحظه ای از موفقیت در حفظ پایداری شبکه توزیع برق، در گرو همکاری و همراهی مشترکان از طریق مدیریت بار در ساعات اوج مصرف است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات