عملیات کف سازی ۲۰۰۰ متری پیاده راه خیابان شهید صمدی

عملیات کف سازی ۲۰۰۰ متری پیاده راه خیابان شهید صمدی

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند این منطقه نیز تلاش های خود را بر افزایش سطح نوسازی و مناسب سازی معابر عمومی ، افزایش داده است.

وی افزود: بر اساس دستور شهردار تبریز، در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، توسعه‌ پیاده‌راه‌ها در سال جاری در دستور کار شهرداری ها قرارگرفته است.

آدی بیگ با اشاره به اعتبار ۴ میلیارد تومانی این پروژه عنوان کرد: این پروژه به طول ۲ هزار متر مسیر رفت و برگشت و عرض ۲.۵ متر در حال اجرا است.

وی بیان کرد: تا پایان سال جاری ۷۰۰ متر از این پیاده راه آماده بهره‌برداری است.

آدی بیگ ضمن تشکر ازصبر و شکیبایی اهالی و شهروندان گفت: اجرای هر گونه عملیات عمرانی جز با همکاری شهروندان عزیز امکان پذیر نخواهد بود.

تداوم عملیات احداث فاز ۲ پیاده راه فجر

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، اجرای پروژه پیاده راه خیابان فجر(نگارستان) که در دستور کار شهرداری منطقه ۷ تبریز قرار گرفته است، تداوم دارد.

وی افزود: فاز اول این پیاده راه ۵۰۰ متری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و فاز دوم و سوم نیز در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز بیان کرد: عرض فاز دوم پیاده راه فجر ۱۸ متر و طول آن ۱۵۰ متر است که از این متراژ ۶ در ۱۵۰ متر مربع بعنوان مسیر سواره و مابقی مسیر پیاده راه  خواهد بود.

آدی بیگ عنوان کرد: هم اکنون فاز ۲ پیاده راه فجر در مرحله احداث جوب وجدول گذاری وجدا سازی حریم پیاده رو از مسیر سواره رو است.

شهردارمنطقه ۷ تبریز ازتداوم اجرای عملیات احداث پیاده رو و جدول گذاری در خیابان رواسان با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری بازدید نمود.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه، عملیات احداث پیاده رو در خیابان رواسان برای سهولت تردد شهروندان علی الخصوص دانش آموزان و جلوگیری از خطرات،

شهرداری منطقه ۷ احداث پیاده در مسیر خیابان رواسان رادر دستور کاری خودقرار داده است .

وی در بازدید امروزاز تداوم اجرای عملیات افزود:  دیوار سنگی به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع ۲ متر در این خیابان در حال اجرا است.

آدی بیگ ادامه داد: احداث دیوار سنگی رواسان در مراحل پایانی است و بعد از اجرای این  دیوار سنگی، عملیات جدول گذاری نیز به عرض پیاده رو که ۲ و نیم متر است، انجام می شود.

معابر و آبروهای جنوب غرب تبریز لایروبی شد

آدی بیگ اظهار کرد: باتوجه به بارش های چند روز اخیر و تداوم آن، برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی آبروها و معابر جنوب غرب تبریز با تلاش بی وقفه عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه۷تبریز  به صورت اساسی پاکسازی شدند.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه این اقدامات بصورت مستمر در سطح منطقه اجرا می شود، گفت: در طرح خدمات محله ای که طبق برنامه زمانبندی در سطح منطقه انجام می شود، اجرای لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آبروها و نظافت و جلوگیری از انتشار ویروس و بوی نامطبوع و اقدام پیشگیرانه برای آب گرفتگی در بارش های فصلی از اهم موضوعات مورد توجه معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

آدی بیگ افزود: همزمان با بارش‌های فصلی، لایروبی اساسی کانال ها با هدف رفع انسداد کانالها و بوی نامطبوع و مانع از سرریز شدن آب‌های سطحی به سمت شهر در مواقع سیل و بارندگی جلوگیری می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات