آغاز طرح «خدمات محله‌ای» در شهرک امام خمینی (ره)

آغاز طرح «خدمات محله‌ای» در شهرک امام خمینی (ره)

به گزارش شهریار ، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح «خدمات محله‌ای» با برنامه ریزی مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر، محلات و ارائه خدمات شهری به دستور معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در سطح منطقه آغاز شده است.

وی ارائه خدمات محله ای را جزو مهم‌ترین اهداف این معاونت عنوان کرد و گفت: این طرح در سال جاری پس از اجرا در شهرک شهید دکتر بهشتی و همچنین محله تاریخی فرهنگی قراملک تبریز، در شهرک امام خمینی (ره) با حضور عوامل این معاونت در سطح منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: تنظیف و شستشوی معابر، لایروبی آبروها و کانال ها، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته های غیرمجاز، ترمیم جداول، ترمیم پل های فلزی، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکس های زباله، شستشوی مبلمان شهری و... از جمله اقداماتی است که در شهرک امام خمینی (ره) تبریز در حال اجراست.

رضایی در ادامه لکه گیری معابر برای حذف موانع عبوری شهروندان و یکدست کردن مسیرها، هرس درختان، گلکاری در معابر و میادین سطح حوزه با کاشت گل‌های تولیدی منطقه به منظور تقویت و تلطیف روحیه شهروندان، از سایر فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که در سطح حوزه این منطقه عملیاتی می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات