عملیات اجرایی بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز آغاز شد

به گزارش شهریار ، حبیبه هراتی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی تحویل زمین ۳ هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز آغاز شده است.

هراتی با اشاره به اینکه اکثر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: با این وجود کمبود یک محل به عنوان نخاله گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد، شامل تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده های اصلی  توسط ماشین های حمل نخاله می شد.

وی ادامه داد: این موضوع باعث بروز نازیبایی های بصری و آلودگی محیط زیست بود که به همین منظور  طی جلسه ای با معاون هماهنگی امور  عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله گاه شرق تبریز تحویل سازمان داده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار بوده که در فاز اول ۳ هکتار جهت بهره برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله گاه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز داده شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان ها و مسیل های رودخانه ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات