اجرای کف‌سازی ۷۲۰ مترمربعی مسیر شهید صمدی

اجرای کف‌سازی ۷۲۰ مترمربعی مسیر شهید صمدی

به گزارش شهریار ، اصغر آدی‌بیگ در تشریح آخرین وضعیت کف‌سازی مسیر شهید صمدی، ضلع منتهی به بازارچه فجر اظهار کرد: این کفسازی در ابعاد ۳۵۰ در ۲.۲۰ در حال اجرا است .
وی با بیان اینکه مساحت پروژه ۷۲۰ متر مربع بود که طی ۲۰ روز کاری در مراحل پایانی است، افزود: البته ضلع مقابل این مسیر به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع کف‌سازی شده بود.
شهردار منطقه ۷ تبریز متذکر شد: هدف از اجرای این عملیات، ارایه خدمات مطلوب رفاهی، ارتقاء سطح خدمات رسانی، حفظ آرامش و امنیت برای شهروندان است.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.
آدی بیگ در ادامه از صدور اخطاریه دوم و سوم برای پروژه های ناایمن، خبر داد و افزود: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به ۱۰ مورد پروژه ای که اخطاریه اول از طرف واحد بحران صادر شده بود و توجه نکرده بودند، اخطاریه دوم و سوم صادر کرد.


آدی بیگ با اشاره به اینکه تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم، افزود: برای ۱۰ مورد از ساختمانهای ناایمن در شهرک اندیشه، ۳۵ متری لاله، فجر و نگارستان اخطاریه دوم و سوم صادر شد.
آدی بیگ متذکر شد: با تمامی کارگاه‌های عمرانی در منطقه که اصول اولیه ساخت و ساز و ایمنی را رعایت نکرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.
وی عنوان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز به ساختمان هایی که اصول ایمنی از قبیل عدم اجرای جان پناه در گودبرداری، مسدود کردن  مسیرهای جوب و پیاده رو و گذرها رعایت نمی کنند و به ساختمان‌های نیمه کاره جهت حفظ جان شهروندان اخطاریه صادر کرد.
آدی بیگ خاطرنشان کرد: برای جایگاه پمپ بنزین، تعاونی ۶۰، چهارراه لاله و ... نیز اخطاریه صادر شد.
شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» اشاره کرد و افزود: اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محورهای اقامه نماز، قصه های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار شد.
وی افزود: مراسم اختتامیه با اجرای تواشیح و با حضور مجری برنامه نجم الدین شریعتی و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرانی و با حضور قاریان بین المللی برگزار شد.
در پایان مراسم نیز فرماندار شهرستان تبریز از شهردار منطقه ۷ تبریز تجلیل به عمل آورد.


شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به اجرای دومین روز خدمات محله ای در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز اشاره کرد و عنوان کرد: در دومین روز طرح خدمات محله ایی، خدماتی از قبیل کارهای عمرانی، لکه گیری معابر و کوچه ها، رنگ آمیزی جداول، اکیپ بنایی، جوشکاری، دیوارنویس، امحاء اگه، طعمه گذاری حیوانات موذی و سم پاشی زمینهای خالی، جمع آوری نخاله های بلاصاحب، از طرف معاونت خدمات شهری منطقه ۷، در خیابان رسالت، کوی بعثت و کوچه های تابعه انجام شد.


آدی بیگ همچنین به برگزاری کارگاه آشنایی با بیماری دیابت در بوستان قرآن پرداخت و خاطرنشان کرد:کارگاه آشنایی با بیماری دیابت با هدف آگاهی بیشتر شهروندان، با حضور پزشک محترم آقای پوررحیم از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز یکشنبه ساعت ۹ در بوستان قرآن برگزار شد.
آقای پوررحیم با تاکید بر این که با برنامه غذایی درست، فعالیت بدنی منظم، نگهداری وزن در حد ایده‌آل، می‌توان قندخون خودرا در حد مطلوب کنترل کرد، افزود: نگهداری وزن در میزان طبیعی به کنترل چربی خون و کاهش فشار خون نیز کمک می‌کند.
شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به آسفالت ریزی ۱۵۰ تنی در آخماقیه اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات آسفالت ریزی در مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، طی ۳ روز کاری، با صرف ۱۵۰ تن آسفالت به اتمام رسید.
وی ضمن تاکید بر اهمیت بهسازی معابر سطح منطقه اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح گسترده نهضت آسفالت در معابر اصلی و محلات جنوب غرب تبریز با ارائه متوازن انواع خدمات شهری، عملیات لکه گیری آسفالت و آسفالت ریزی اساسی به منظور ارتقاء ضریب ایمنی تردد در معابر سطح منطقه تداوم دارد.
در پایان ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۷ تبریز با اهالی جنوب غرب تبریز طبق معمول هر دوشنبه برای بررسی مشکلات شهری اهالی جنوب غرب تبریز در محل این شهرداری برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات