برپایی یک هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط شورا و شهرداری تبریز

برپایی یک هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط شورا و شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: یکشنبه هر هفته به طور منظم دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط شهردار تبریز و اعضای شورای شهر انجام می شود که این رویکرد شهردار تبریز باعث قدردانی است.

برگی افزود: همچنین فرهنگسرای الغدیر نیز در اقدامی ابتکاری اقدام به جمع آوری تصاویر شهدای والامقام تبریز کرده که می‌تواند اولین قدم در ایجاد بانک اطلاعاتی از شهدا باشد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز نیز با حضور در این جلسه ضمن تبریک روز شوراها، اظهار کرد: در این دوره شورای اسلامی شهر، شاهد تحولات فرهنگی مخصوصا در حوزه ایثار و شهادت بودیم که مایه مباهات و افتخار است.

غلامرضا علیزاده با قدردانی از شورا و شهرداری تبریز جهت برپایی کنگره یک هزار شهید استان، گفت: از شهردار تبریز و اعضای شورا و شهرداران مناطق که به صورت هفتگی خدمت خانواده های شهدا رسیده و عرض ادب می کنند، تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد چهار هزار و ۲۸۰ شهید والامقام و ۱۷ هزار و ۷۸۲ ایثارگر در تبریز داشته ایم و هم اکنون تنها ۱۰ درصد از والدین معزز شهدا در قید حیات هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت، تصریح کرد: در این خصوص به نیابت از خانواده شهدا از شهردار تبریز و مدیران شهرداری قدردانی می کنیم.

شهردار تبریز نیز در این جلسه گفت: اقدامات خوبی از طرف شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس در این مرکز فرهنگی انجام گرفته است.

یعقوب هوشیار خواستار برگزاری جلسه مشترک بین اعضای شورای شهر و مسئولان باغ موزه دفاع مقدس شد و گفت: باید برنامه ریزی برای تولید محتوا انجام یافته و برخی موصوعات وجود دارند که نیاز است اعصای شورای اسلامی شهر در جریان آن باشند چرا که موضوعات محتوایی نیازمند به اشتراک گذاری است و امیدوارم کاری فاخر تحویل شهروندان دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات