با حضور ارزيابان شركت توانير برگزار شد: جلسه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای غرب؛ در این نشست جعفر الفتی نیا مدیرعامل برق منطقه ای غرب با تأکید بر گستردگی جغرافیایی خطوط انتقال و فوق توزیع منطقه غرب کشور گفت: معاونت بهره برداری قلب تپنده صنعت برق بوده و وظیفه اش حفظ پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع و تأمین برق مطمئن و پایدار برای مردم است.
وی افزود: این ارزیابیها در واقع نوعی هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات در میان همکاران صنعت برق است و موجب شناخت نقاط قوت و قابل بهبود می شود.
سپس علیرضاپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر و سرپرست این ارزیابی با بیان این که برق منطقه ای غرب دارای مدیران و کارشناسان توانمندی است، هدف از این ارزیابیها را هم افزایی و تبادل تجربیات برای گذر از اوج بار مصرف در تابستان پیش رو عنوان کرد و ابراز داشت: مدیریت مصرف یکی از اهداف مهم برای حوزه بهره برداری است و یکی از کارکردهای ارزیابی، استفاده از تجربیات موفق برق منطقه ای غرب و الگوگیری سایر استانها از این تجربیات موفق است.
وی در پایان گفت: ١٨٠ برنامه عملیاتی برای عبور موفق از اوج بار تابستان سال ١٤٠٣ پیش بینی شده تا این تابستان را نیز همچون دو تابستان قبل بدون کمترین مشکلی سپری کنیم.
در ادامه کامران منصوری معاون بهره برداری برق منطقه ای غرب نیز به تشریح فعالیتهای این معاونت در استانهای تحت پوشش در ایام اربعین و اوج بار تابستان سال قبل و آمادگی برای اوج بار تابستان سال جاری پرداخت و در پایان هر یک از ارزیابان معاونت بهره برداری به تشریح نحوه ارزیابی این معاونت در حوزه های مختلف پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات