مرکز مشاوره در فرهنگسرای الغدیر راه‌اندازی می‌شود

مرکز مشاوره در فرهنگسرای الغدیر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شهریار ، رامین سلطانی، مدیر فرهنگسرای الغدیر با اعلام این خبر افزود: کارشناسان این مرکز به صورت حضوری پاسخگوی سوالات و نیازهای مختلف مراجعان خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه کارهای فرهنگی نیاز به برنامه‌ ریزی‌های مناسب و کارشناسی دارند، گفت: به همین منظور فرهنگسرای الغدیر با تشکیل گروهی از کارشناسان و روانشناسان زبده و باتجربه، برنامه ریزی خود را به منظور راه اندازی این مرکز آغاز کرده است.

مدیر فرهنگسری الغدیر، با تاکید بر نقش ارزنده مشاوره در کسب اطلاعات لازم، گفت: استفاده هوشمندانه از تجربیات دیگران، راهکاری مناسب برای درک، دریافت و بکارگیری شیوه‌های مطلوب در امور مختلف و همچنین انتخاب راه‌های صحیح برای داشتن یک زندگی سالم و مطلوب است.

سلطانی، راه اندازی مرکز مشاوره حضوری برای امور مختلف تحصیلی، حقوقی، آسیب‌های اجتماعی، خانواده، فضای مجازی و... در فرهنگسرای الغدیر را، راهکاری ارزنده برای کمک به نسل جوان جامعه در داشتن یک زندگی بی‌دغدغه عنوان کرد و افزود: در برطرف کردن مسائل و مشکلات جوانان به ویژه در حوزه آسیب‌های فضای مجازی و ارائه راه حل‌های مناسب برای آن‌ها و همچنین ارائه خط مشی‌های مطلوب تلاش خواهیم کرد و امیدواریم این امر در آرامش خاطر دادن به جوانان، موثر واقع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات