برنامه كنسرسيوم ژاپني براي توليد يك گيگاوات برق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، این دو شرکت ژاپنی، اخیرا طرح خورشیدی مانزانرس را در مرکز اسپانیا خریداری کرده اند. این طرح عملیات تجاری خود را اواخر سال گذشته میلادی آغاز کرد.
این قرارداد نخستین گام به سوی توسعه یک سبد انرژی تجدیدپذیر بسیار بزرگتر برای دو شرکت  ژاپنی است که با هدف توسعه تولید برق از انرژی تجدیدپذیر با یک گیگاوات ظرفیت است. براساس بیانیه ای منتشر شده این دو شرکت ژاپنی، سرمایه گذاری مشترک در درجه اول بر روی اسپانیا و ایتالیا متمرکز خواهد بود.
اتحاد بین این دو شرکت ژاپنی که شامل سرمایه و تجارت در زمینه انرژیهای تجدیدپذیر است، به اوت ٢٠١٧ بازمی گردد. هر دو متخصص در توسعه طرحهای انرژی خورشیدی، شروع به ساخت نمونه کارها در سطح محلی کردند و اکنون با یکدیگر همکاری می کنند و بیش از دو گیگاوات ظرفیت تولید برق تجدیدپذیر در ژاپن دارند.
این دو شرکت چشم انداز رشد بیشتر در توسعه طرحهای انرژی تجدیدپذیر را به اشتراک گذاشته و تصمیم گرفته اند تخصص خود را ترکیب کرده و به ترویج عرضه انرژی سازگار با محیط زیست در خارج از کشور کمک کنند.
Tokyu Land Corporation منابع خود را به عنوان یک توسعه دهنده جامع که با توسعه، بهره برداری و سیستم مدیریت انرژی تجدیدپذیر ژاپن ترکیب خواهد شد، مشارکت خواهد داد. آنها همچنین می خواهند از طریق مرکز عملیات خود در اسپانیا، مشارکت خود را با شرکت های محلی تقویت کنند تا در اسرع وقت به هدف خود برای یک گیگاوات ظرفیت برسند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات