نهمین شماره فصلنامه تبریز پژوه با موضوع  برندینگ شهری منتشر شد

نهمین شماره فصلنامه تبریز پژوه با موضوع برندینگ شهری منتشر شد

محبوب تیزپاز نیاری از انتشار نهمین شماره فصلنامه آموزشی، اطلاع­رسانی و پژوهشی «تبریزپژوه» با رویکرد " برندینگ شهری " به همت گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه­ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز خبر داد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع برندینگ شهری، تصریح کرد: برندینگ شهری به عنوان عاملی تاثیرگذار در روند توسعه و پیشرفت شهرها نقشی اساسی ایفا می­کند و یکی از کلیدی­ترین شاخص­های تمایزبخش در معرفی هویت شهرها محسوب می­ شود.

معاون برنامه­ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز همچنین اظهار کرد: تحقق برندینگ شهری نیازمند شناختی مناسب از تصویر فعلی شهر و عوامل تاثیرگذار در شکل­گیری آن و تدوین چشم انداز راهبردی است که بخشی از آن با انجام مطالعات علمی و پژوهشی و نشر و اشاعه آن صورت می گیرد.

برای مشاهده فایل PDF نهمین شماره فصلنامه تبریز پژوه، اینجا کلیک کنید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات