توزیع ۴۶۶ تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر جنوب غرب تبریز

توزیع ۴۶۶ تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ افزود: با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امنیت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.


وی افزود: در هفته  گذشته بیش از ۴۶۶ تن در سطح معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تبریز توسط معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه توزیع شده است.

آدی بیگ با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور عنوان کرد: خیابان ۴۵ متری صمدی، کوی فروردین، شهید مدنی، آخماقیه جنب پارک فضیلت، لاله گلباران کوی ششم شرقی طی هفته گذشته به صورت کلی و یا لکه گیری آسفالت ریزی شده اند.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از آغاز جلسه رسیدگی به پرونده های زیر سیستمی شهرسازی خبر داد و افزود: جلسه رسیدگی به پرونده های زیر سیستمی شهرسازی، اعم از ماده صد و اجرای احکام، تخلف یابی برگزار شد.

آدی بیگ متذکر شد: از این به بعد هیچ پرونده ای زیر سیستم باقی نماند و تمام پرونده ها باید بطور کامل بررسی شده تا به نتیجه برسد.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به همایش کوهپیمایی بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۷ تبریز، به مناسبت روز زمین پاک در تفرجگاه عون بن علی اشاره کرد و بیان کرد: در راستای برنامه‌های سلامت محور و به مناسبت بزرگداشت روز زمین پاک در قالب یک برنامه ورزشی گروهی پرنشاط، همایش کوه‌پیمایی کارکنان منطقه ۷ ویژه بانوان در فضایی باطراوت و پرنشاط در تفرجگاه عون بن علی برگزار شد.

وی یادآوری کرد: این برنامه‌ از جمله برنامه های کوهپیمایی کارکنان در سال جدید بود که با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه با حضور بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۷ تبریز، توسط واحد تربیت بدنی شهرداری این منطقه اجرا شد.

گفتنی است در پایان همایش، کارکنان شهرداری منطقه ۷ تبریز در مزار شهدای گمنام کوه عون بن علی حضور یافته و با آرمان های شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات