پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس مسافر در یک ماه با سامانه صدای مسافر راه‌آهن

پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس مسافر در یک ماه با سامانه صدای مسافر راه‌آهن

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راه‌آهن جمهوری اسلامی، محسن طباطبایی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در فروردین سال جاری پاسخگوی ۷۹ هزار و ۴۸۸ متقاضی دریافت اطلاعات خطوط ریلی بود که از این تعداد ۴۳ هزار و ۶۱۳ تماس از طریق کارشناسان و ۳۵ هزار و ۸۷۵ تماس از طریق تلفن گویا پاسخ داده شده است..وی همچنین افزود: بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است..طباطبایی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۴۱ مورد نیز توسط همکاران در سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) پیگیری شده و مشکل مسافر به‌صورت آنی حل شده است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات