صدور ۵۰ اخطاریه برای صاحبان مشاغل در گاراژهای واقع در میدان امام حسین(ع)

صدور ۵۰ اخطاریه برای صاحبان مشاغل در گاراژهای واقع در میدان امام حسین(ع)

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به ۵۰ مورد صاحبان مشاغلی که بدون مجوز با نصب سایبان و تابلوها در گاراژهای میدان امام حسین احتمال خطر جانی و مالی برای عابرین ایجاد کرده اند، صادر کرد.

وی افزود: تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم.

آدی بیگ متذکر شد: با تمامی مغازه هایی که این موارد را رعایت نکرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.

در ادامه معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز به صورت سرزده از وضعیت خدمات شهری منطقه ۷ تبریز بازدید کرد و گفت: معاونت خدمات شهری نقش موثری در مدیریت شهری دارد.

هادی بدری حامد گفت: بهبود وضعیت خدماتی در سطح شهر نیازمند فعالیت شبانه روزی است و تمامی همکاران باید برای رفع مشکلات حوزه وقت بگذارند.

وی با تقدیر  از زحمات کارکنان معاونت خدمات شهری منطقه ۷ تبریز افزود: پاکسازی و شستشوی معابر و لایروبی آبروهای سطح منطقه، بهسازی و تعمیر باکس های زباله، امحا آگهی و جمع آوری بنر و تبلیغات غیر مجاز در سطح معابر، موارد سد معبر در منطقه به خوبی در حال انجام بوده و انتظار می رود نسبت به رفع برخی موارد و مشکلات جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان  تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از تداوم عملیات فاز ۲ پیاده راه فجر خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، اجرای پروژه پیاده راه خیابان فجر(نگارستان) که در دستور کار شهرداری منطقه ۷ تبریز قرار گرفته است، تداوم دارد.

وی افزود: فاز اول این پیاده راه ۵۰۰ متری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و فاز دوم و سوم نیز در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز بیان کرد: برای اینکه اهالی و تردد خودروهای آپارتمانهای موجود، دچار مشکل نشوند، احداث فاز سوم پیاده راه خیابان فجر (نگارستان) قبل از فاز دوم که دارای دسترسی به خیابان گلباران و دیگر معابر دارد آغاز شده است.

آدی بیگ عنوان کرد: عرض فاز دوم پیاده راه فجر ۱۸ متر و طول آن ۱۵۰ متر است که از این متراژ ۶ در ۱۵۰ متر مربع بعنوان مسیر سواره و مابقی مسیر پیاده راه  خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون فاز ۲ پیاده راه فجر در مرحله تسطیح و احداث جوب و جدول گذاری برای هدایت آبهای سطحی است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از اتمام عملیات بتن ریزی فونداسیون ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۳ محله کوجووار خبر داد و عنوان کرد: عملیات بتن ریزی فونداسیون ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۷ تبریز در محله کوجووار به اتمام رسید.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی ساخت ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۳، افزود: این ساختمان هم اکنون وارد مرحله ستون گذاری شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: این ساختمان به مساحت ۱۵۰ مترمربع در ابعاد ۱۰ در ۱۵، در حال ساخت است و اعتبار احداث این ساختمان اداری ۸۰ میلیارد ریال است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از تلاش مردان سبز پوش در انجام اقدامات لازم و ضروری برای نگهداری فضای سبز همراستا با توسعه آن در جنوب غرب تبریز خبر داد و افزود: مردان سبز پوش منطقه همگام با اقدامات توسعه ای که این روزها جنوب غرب تبریز شاهد آن است، اقدامات لازم برای رسیدگی و نگهداری هر چه بهتر فضای سبز را نیز در اولویت کاری خود دارند.

وی افزود: طی هفته جاری نیروهای فضای سبز اقدام به دفع علفهای هرز، تشتک گذاری، نخاله برداری، کاشت گل، سر زنی چمن، آبیاری، حاشیه زنی، و... در کلیه پارکها و فضاهای سبز سطح حوزه در حال انجام است.

آدی بیگ عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در مسیرهای رسالت، رفوژ وسط جاده تبریز- آذرشهر، رسالت، فجر، اندیشه و اکثر نقاط سطح حوزه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۷ تبریز و شهرداران نواحی و معاونین و مدیران این منطقه، در ادامه ملاقات های مردمی، روزهای دوشنبه هر هفته با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

جلب رضایت‌مندی شهروندان، رسیدگی به مشکلات شهروندان، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مردم با شهردار، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۷ تبریز با شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات