تاكيد مديرعامل توانير بر استفاده از ظرفيتهاي ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور استاندار زنجان، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر،  مریم کارگر نجفی معاون تحقیقات و توسعه منابع انسانی وزیر نیرو و جمعی از مدیران ارشد استانهای زنجان و قزوین در برق منطقه ای زنجان برگزار شد.
مصطفی رجبی مشهدی در این مراسم ،ناترازی شدید تولید و مصرف برق در سال ١٤٠٠ را خاطرنشان کرد که با درایت مهندس محرابیان وزیر نیرو و طراحی ١٠٠ اقدام عملیاتی در سال ١٤٠١ و ١٤٠ اقدام در سال ١٤٠٢، اوج بار تابستان طی دو سال پیاپی با موفقیت پشت سر گذاشته شد و برای عبور از تابستان امسال نیز ١٨٠ اقدام پیش بینی شده است.
وی طی احکام جداگانه دکتر منصور اوجاقی مدیرعامل سابق برق منطقه ای زنجان را به سمت رییس هیات مدیره و مهندس سیده پروانه برهانی را به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب و ابراز امیدواری کرد تحولات مدیریتی این شرکت موجب تحرک و هم افزایی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم استان باشد.
مدیرعامل توانیر، زنجان و قزوین را جزو استانهای استراتژیک صنعت برق عنوان کرد که در مسیر شمال غرب به مرکز با قابلیت تبادل دو سویه انرژی قرار دارند و بیش از ٧٥ درصد برق این منطقه در بخش تولید مصرف می شود که ١.٥ برابر متوسط کشور است و نقش سازنده ای را در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" ایفا می کند.
وی همچنین به ظرفیت انرژیهای تجدیدپذیر در این منطقه اشاره کرد که با وجود برخورداری از تونلهای باد و بهره برداری از نخستین شهرک خورشیدی، انتظار می رود از این ظرفیتها به خوبی استفاده شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات