"بهار در بهار"، میزبان هزاران شهروند و مسافر بهاری تبریز بود

"بهار در بهار"، میزبان هزاران شهروند و مسافر بهاری تبریز بود

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: این سلسله برنامه ها که از ۲۳ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشت، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در پارک ها و مناطق مختلف شهرداری تبریز میزبان شهروندان بود.

وی افزود: برنامه های "افطارلیق"، "عیدانه"، "کرسی‌های تلاوت"، "ویژه برنامه های مختص شب قدر" و برنامه های ویژه "استقبال از بهار" از برنامه های تدوین شده برای شهروندان و نیز  گردشگران نوروزی به شمار می رفتد.

نصیربیگی اعلام کرد: برنامه های اجرا شده در قالب ویژه برنامه های عیدانه، در مدت نوروز میزبان بیش از ۵۵ هزار نفر از مهمانان و شهروندان بودند و لحظات بهاری شایسته ای برای ایشان را در تمامی نقاط شهر شکل دادند.

به گفته وی، با عنایت به همزمانی ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، کرسی های تلاوت در مساجد نیز بیش از ۱۳ هزار نفر از مخاطبان را میزبانی کردند و این اقدام با ویژه برنامه های شب های قدر که شاهد حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان متدین و سوگوار بود، به اوج رسید.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از حضور بیش از ۴۵ هزار نفر برنامه های استقبال از بهار نیز خبر داد و افزود: همچنین موزه های شهرداری نیز میزبانی بیش از ۹۳ هزار نفر از شهروندان و مهمانان بهاری را برعهده داشتند.

نصیربیگی از توزیع برنامه های فرهنگی، اجتماعی و معنوی در تمامی نقاط شهر به عنوان یکی از نقاط قوت این برنامه ها یاد کرد و از همراهی گسترده خانواده فرهنگی شهرداری تبریز، معاونتهای فرهنگی مناطق دهگانه و همچنین سازمان‌های تابعه این مجموعه را در ثمربخشی اقدامات صورت گرفته و رضایتمندی شهروندان قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات