هدیه ویژه مدیریت شهری به کارگران شهرداری همزمان با روز جهانی کارگر

هدیه ویژه مدیریت شهری به کارگران شهرداری همزمان با روز جهانی کارگر

یاسین بجانی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: کارت منزلت شهروندی  طرح پیشنهادی شورای اسلامی شهر در دوره ششم است که پس از تصویب آن در صحن علنی به شهردار تبریز ابلاغ شده و هم اکنون در مرحله سنجش اولیه است.

وی با اشاره به وعده اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در ارائه کارت منزلت شهروندی و پیگیری مردم افزود: نیازمند پیگیری شهردار تبریز برای تسریع در صدور کارت منزلت شهروندی هستیم.

بجانی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این کارت خاطرنشان کرد: با استفاده از کارت منزلت شهروندی، خدماتی همچون مترو، اتوبوس های بی آر تی و برخی خدمات دیگر به شهروندان بالای ۶۵ سال و همچنین جانبازان و معلولان رایگان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد خود در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر یاد آور شد: با توجه به زحماتی که کارگران عزیز در بخش‌های مختلف شهرداری تبریز در ایام مختلف سال متحمل می‌شوند، در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر پیشنهاد پاداشی مناسب و درخور شان برای کارگران و واریز آن همزمان با روز جهانی کارگر را داده و پیگیر اجرای آن هستم.

بجانی با اشاره به پیشنهاد شهردار تبریز در خصوص تشکیل شرکت تعاونی مسکن کارگران نیز گفت: پیگیر پیشنهاد شهردار تبریز در تشکیل شرکت تعاونی مسکن کارگران شهرداری تبریز و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه و تسهیلات مسکن کارگران هستیم.

وی در پایان سخنان خود تبدیل وضعیت و ساماندهی کارگران بخش‌های مختلف فضای سبز، تنظیف و خدمات را اقدام جدی و همت شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات