پايداري شبكه برق سيستان و بلوچستان در باد و باران دو ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمد رئیسی مدیرعامل این شرکت با بیان این که باد و باران دو روز گذشته در این استان موجب بروز خسارت به ٦٢ اصله پایه برق در شهرستانهای سراوان، جالق، ایرانشهر، نگور، سرباز و راسک شد، تاکید کرد: شبکه برق مناطق تحت تاثیر شرایط جوی اخیر پایدار است.
وی افزو.د: تخریب ٥ دستگاه ترانسفورماتور و ٥ کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله سایر خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این مناطق است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شبکه برق این مناطق پایدار است، گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی موقتی می شود که به محض اطلاع نیروهای عملیاتی این شرکت، خاموشیها برطرف می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: با انتشار هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه ای و رعد و برق در برخی از شهرستانهای استان تمامی پرسنل این شرکت به حالت آماده باش کامل در آمدند.
وی، طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی را از جمله مشکلات اصلی نیروهای عملیاتی این شرکت در موقع بحرانی اعلام کرد.
همچنین مناطق کهیر، بنت چاهان و سردرگان تحت تاثیر سیل قرار گرقته بودند که با اجرای مانور توزیع، از این مناطق رفع خاموشی شد.
این گزارش می افزاید: در حال حاضر ٣ گروه عملیاتی برق منطقه ای خوزستان بر روی خطوط آسیب دیده و ٣ گروه نیز در پستهای فوق توزیع که تحت تاثیر شرایط جوی اخیر عملکردشان دچار اختلال شده است، در حال فعالیت هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات