اصلاح روابط مالي صنعت برق و بهبود پرداخت مطالبات ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، حمیدرضا باقری در تشریح برنامه های این معاونت برای سال جاری تاکید کرد: با توجه به نتایج و بازخورد مناسب دریافت شده از اجرای مکانیزه کردن فرآیند آرایش تولید بازار برق، معاونت بازار برق قصد دارد در سال آتی این شیوه را در صدور صورتحسابهای بازار برق نیز پیاده سازی کند.
وی خاطرنشان ساخت: در نتیجه پیاده سازی این روش، ضمن اجرای تمام مصوبات جاری هیات تنظیم بازار برق، اطمینان کامل برای همه بازیگران بازار برق و نهادهای نظارتی از اجرای امن و بدون خطای تمامی فرآیندهای بازار برق در فضای رقابتی از ابتدا تا انتها حاصل می شود.
وی اضافه کرد: در زمینه جلب مشارکت نیروگاههای صنایع نیز تلاش می شود تا با پیشنهاد مقررات مورد نیاز به وزارت نیرو و اخذ اطلاعات مولدهای مستقر در حوزه مشترکین و انعقاد قرارداد با نیروگاههای جدید صنایع، مشارکت بیشتر این گروه از نیروگاهها برای تولید در ایام اوج بار سال ١٤٠٣ جلب شود.
معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران همچنین توسعه معاملات بورس از سطح یک مگاوات به بالا تا سطوح مشترکین خانگی و تجاری کوچک به واسطه شرکتهای توزیع و خرده فروشان پس از اصلاح روابط مالی صنعت برق را از دیگر برنامه های در دست اجرای این معاونت برای سال جاری اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات