هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی

به گزارش شهریار ، یعقوب وحیدکیا با بیان اینکه اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی یکی از مهمترین هدفگذاری های شهرداری تبریز در حوزه قطار شهری است گفت: بر همین اساس مقرر شده است خدمات مترو تبریز در ایام عید و تعطیلات رسمی اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به خدمات رسانی مترو در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: متروی تبریز با مرتفع کردن مشکلات نیروی انسانی، مصمم است تا در سال ۱۴۰۳، در روزهای تعطیل رسمی نیز خدمات رسانی کند.

پیش از این از زمان افتتاح و بهره‌برداری از خط یک، در تمامی روزهای تعطیل رسمی، فعالیت مترو نیز تعطیل می‌شد اما در سال جدید با همت و برنامه‌ریزی لازم و مرتفع کردن مشکلات بنیادی تامین نیرو از قبیل راهبر و فعالیت مترو سیستم، این نوید را به شهروندان گرامی می‌دهیم که سال ۱۴۰۳ ، متروی تبریز همه روزه در اختیار مسافران ارجمند خواهد بود.

وحیدکیا همچنین از جابجایی ۵۰ هزار مسافر با سیستم حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در روز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: کاهش زمان و هزینه سفرهای درون شهری یکی دیگر از هدفگذاری های شهرداری تبریز در سال جاری نسبت به سال گذشته است که در راستای اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی ۵ ساله محقق خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات