مقابله با فساد، خط قرمز مدیرعامل و هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی است
مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: بازرسان، نماینده مدیرعامل سازمان در بنادر هستند و باید گلوگاهها را شناسایی کنند تا از اهداف صیانت شود؛ سال گذشته موفق شدیم دو دوره بنادر را بازرسی کنیم و مدیرعامل نسبت به برخی موارد و کاستیها دستور داد تا مشکلات برطرف شود و در مسیر صحیح گام برداریم. مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه با اشاره به اینکه پرسنل این سازمان در بنادر ۲۴ ساعته و به صورت شبانهروزی حتی در ایام تعطیلات مشغول فعالیت هستند، گفت: این فعالیتهای سازمان بنادر و دریانوردی باید با دقت مستندسازی و ارائه شود تا مشخص شود اینجا سازمانی است که پرسنل آن از ابتدا تا پایان سال کار خود را با جدیت دنبال میکنند و حتی در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران هستند.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات