مشارکت شهرداری تبریز در تهیه طرح تفصیلی شهر در قالب مساعدت مالی

مشارکت شهرداری تبریز در تهیه طرح تفصیلی شهر در قالب مساعدت مالی

به گزارش شهریار ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امروز در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورا با مساعدت مالی جهت آماده سازی طرح تفصیلی تبریز موافقت کردند.

شهردار تبریز در خصوص این لایحه اظهار کرد: تهیه طرح تفصیلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است اما به دلیل عدم تامین هزینه‌های آماده سازی آن توسط راه و شهرسازی، این طرح بلاتکلیف و ناقص باقی مانده است.

یعقوب هوشیار با اشاره به سهم ۵۰ درصدی شهرداری در پرداخت هزینه های این طرح، تصریح کرد: این طرح پیش از این در سفر ریاست محترم جمهور به استان مطرح شده و موافقت اعضای شورای شهر نیز اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی مغایرت‌ها در کمیسیون ماده پنج مطرح می‌شود و زمان‌بر است ولی با تهیه طرح تفصیلی این موضوع برطرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص یادآور شد: این موضوع تاخیر زیادی داشته است و همواره گلایه ها در مورد تاخیر آن زیاد بود.

روح الله رشیدی با اشاره به مطرح شدن این موضوع در کمیسیون عمران، تصریح کرد: مقرر شد این اقدام تسریع شده و با اعمال نظر شورا و شهرداری همراه باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری مبنی بر تجویز مشارکت شهرداری در تهیه طرح تفصیلی شهر در قالب مساعدت مالی به میزان ۵۰ درصد مبلغ حق الزحمه مشاور تهیه کننده طرح تفصیلی موافقت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات