اداره کل راه و شهرسازی بدنبال تعامل با سازمان مازندران خواهد بود

اداره کل راه و شهرسازی بدنبال تعامل با سازمان مازندران خواهد بود

اداره کل راه و شهرسازی بدنبال تعامل با سازمان مازندران خواهد بود


به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران در نشست مشترک هیات رییسه سازمان مازندران با مدیرکل، معاون مسکن و ساختمان و رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس غفاری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ضمن تبریک به اعضای هیات رییسه سال سوم سازمان مازندران و تشکر از هیات رییسه سال دوم سازمان، تعامل سازمان مازندران با اداره کل راه و شهرسازی را مثال زدنی دانست و افزود: آرامش خوبی در سازمان نظام مهندسی حکمفرماست و امیدوارم با درایت دکتر میثاقی اتفاقات خوبی در این حوزه در استان رقم بخورد.
وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های قانونی سازمان، از آمادگی در راستای بررسی موارد و مسائل مطروحه در این جلسه از سوی هیات رییسه سازمان خبر داد.
همچنین مهندس دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن خسته نباشید به هیات رییسه سال دوم سازمان مازندران گفت: به دکتر میثاقی بعنوان نخستین شهرسازی که رییس سازمان مازندران شده تبریک عرض میکنم.
وی خواستار برقراری آرامش مدیریتی در سازمان مازندران شد و افزود: امیدوارم از حاشیه‌ها بدور باشید تا رسالت اصلی خود را به نحو عالی به انجام برسانید.
مهندس دیوسالار نقش نظام مهندسی در ساخت و ساز در راستای اثربخشی فنی را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت: نقش آفرینی نظام مهندسی مازندران بعنوان یک مجموعه قوی میتواند در کشور نمونه باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از حمایت اداره کل راه و شهرسازی از سازمان مازندران خبر داد و گفت: اصل بر تعامل بوده و تقابل در نگاه مدیریتی ما جایی نداشته و آمادگی داریم با کارشناسی مسایل و مشکلات در ارائه خدمات به کارفرمایان و مهندسین نمونه باشیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات