پنجره واحد خدمات سازمان بنادر راهاندازی شد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، مشتریان و ذینفعان و همچنین تداوم کسب و کار بندری و دریایی با استفاده از نیروهای متخصص داخلی کشور، از اولویتهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر (فاوا) قلمداد میشود. وی اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری به ذینفعان و ارباب رجوع را یکی از تکالیف مهم ابلاغی به کلیه بنادر عنوان کرد و گفت: بخشهایی از این موضوع تاکنون محقق شده است و ادامه آن نیز با حمایت مدیران حوزههای کسب و کاری سازمان بهسرعت تحقق خواهد یافت.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات