با حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت ...
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، نشست كميته صيانت و سلامت اداري با هدف هم انديشي و هماهنگي به منظور پيشبرد تكاليف ابلاغي در حوزه سلامت اداري و رصد عملكرد شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ باحضور" مجيد برنگي " مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت توانير برگزار شد.
دراين نشست كامبيز ناظريان مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با تاكيد براهميت صيانت از حفظ حقوق شهروندان گفت: كميته سلامت اداري در دستگاهها وظايف مهمي از قبيل سنجش و پايش ميزان سلامت اداري، اصلاح فرايندها، شفاف سازي، نحوه ارائه خدمات وسنجش و اندازه گيري ميزان رضايتمندي مردم از نحوه ارائه خدمات شركت و تكريم ارباب رجوع را در بر دوش دارد و اين موضوع با جديت دراين شركت دنبال مي شود.
وي در عين حال از برنامه ريزي لازم جهت راه اندازي مركز پايش و كنترل خدمات پس از فروش در جهت بهبود خدمات در آينده نزديك خبرداد.
ناظريان همچنين با تاكيد بر لزوم گسترش و توسعه دولت الكترونيك و خدمات غيرحضوري با كيفيت و مطلوب تر به تمامي شهروندان پايتخت راه اندازي رصدخانه شبكه برق و انرژي شهر تهران، مركز راهبري و پايش هوشمند شبكه برق مشتركين و سامانه خدمات غيرحضوري 1521 را گامي موثر به منظور خدمت رساني هرچه بهتر و جلب رضايت مشتركان دانست .
در ادامه مجيد برنگي با بيان اين كه رعايت سلامت اداري اولويت اصلي درارائه خدمات به مردم است و با تاكيد بر اين كه همه كاركنان بايد در مدار قانون فعاليتهاي خود را برنامه ريزي كنند، گفت: خوشبختانه كاركنان شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با رعايت قانون مداري و نظم اداري در پيشبرد فعاليت هاي شركت موفق عمل كرده اند و اميدواريم با ايجاد وحدت رويه مدون اين موضوع تداوم داشته باشد.
وي خاطر نشان كرد: كميته سلامت اداري با پايش ميزان سلامت و شناسايي خدمات بهتر به مردم و به كارگيري راهكارهاي مناسب براساس قوانين و مقررات مي تواند از بروز مشكلات پيشگيري و ميزان رضايتمندي مشتركان و شهروندان را پيش از پيش افزايش دهد.
شهاب البرزي؛ مدير دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين دفتر خاطرنشان كرد: با هدف بهبود هرچه بيشتر فرآيند صيانت از حقوق مردم اين شركت براي نخستين بار در كشور اقدام به برقراري امكان ارتباط مستمر مردم با مسئولان و مديران خود از طريق درگاه مديران پاسخگو كرده است.
نظرات