همه واگنها مجهز به کفش ترمز شدند
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: سالهای طولانی است که به دلایل مختلف نزدیک به ۳۰ درصد از واگنهای باری شبکه با خارج کردن سیستم ترمز واگن از مدار و به اصطلاح به صورت شیر بسته سیر میکردند که این موضوع باعث میشد که قطار در زمانهایی که باید متوقف شود با افزایش طول خط ترمز مواجه شده و دیرتر از حرکت بایستد.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات