به گزارش شهریار ، علی قاسمی شهردار منطقه ۳ در ادامه دیدارهای چهره به چهره، مستقیم و مردمی با شهروندان با حضور در مسجد زینبیه مارالان، به پویش میز خدمت در رویکرد جدید مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان باعث بهبود ارتباط مدیران و مردم شده است، علاوه بر این در جریان مطالبات و مطلوبات شهروندان قرار می گیریم تا بتوانیم مشکلات را شناسایی کرده و خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.
وی افزود: با استفاده از پایگاه های مردمی نظیر مساجد و نیز مشارکت شهروندان می توانیم در مهار آسیب های اجتماعی موفق عمل کنیم، مضافا آنکه مساجد می توانند به کانون نشاط بخشی و شادی اجتماعی در کلانشهر تبریز تبدیل شوند.
قاسمی با بررسی مشکلات و مسائل شهرونداتن آن منطقه از حوزه منطقه، منطقه۳ را منطقه ای غنی از نظر فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: این منطقه به عنوان دروازه جنوبی کلانشهر تبریز از امکانات و ظرفیت های متعددی برای رشد و توسعه برخوردار است.
بر اساس این گزارش همزمان با برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه ۳ در مسجد زینبیه مارالان ، با حضور گسترده جوانان ونوجوانان مراسم شب چله نیز در این مسجد برگزار شد.
نظرات