سازمان های شهرداری مجاز به دخالت در حوزه سرمایه گذاری نیستند

سازمان های شهرداری مجاز به دخالت در حوزه سرمایه گذاری نیستند






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و سومین جلسه رسمی شورای شهر خطاب به شهردار  اظهار داشت: ضرورت دارد مطابق قانون، تذکرات اعضای شورا در زمان مقرر و منطقی پاسخ داده شود و بدون پاسخ ماندن تذکرات اعضای شورا وهن شورا می باشد.

دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج ردیف اعتباری با شرح تعمیر ماشین آلات (سازمان پسماند) به میزان ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است اما متاسفانه حوزه های داخلی شهرداری کرج از اجرای مصوبه شورا استنکاف کرده و از افزایش ردیف مربوطه ممانعت به عمل آورده اند و عملا اعتبار مازاد به این سازمان تخصیص نیافته است.

حاجی قاسمی بیان کرد: جای تاسف و سوال است که چرا با مصوبه شورا که در حکم قانون است این طور برخورد می شود؟

دبیر شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: با عنایت به قانون درآمدهای پایدار موضوع تشریفات قانونی سرمایه گذاری در این قانون و آئین نامه های مربوطه تعیین تکلیف شده است و لذا ضرورت دارد کلیه اقدامات شهرداری در بخش سرمایه گذاری و مشارکت طبق این قانون انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمنا کلیه موضوعات سرمایه گذاری می بایست در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج پیگیری شود و سایر سازمان ها مجاز به دخالت در این حوزه نیستند و صرفا باید تسهیل گر اقدامات سازمان مذکور باشند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات