رونمایی «الوند» از شش محصول جدید در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک/ هدف‌گذاری تکمیل سبد کالایی

رونمایی «الوند» از شش محصول جدید در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک/ هدف‌گذاری تکمیل سبد کالایی

به گزارش اخبار ساختمان، محمدامین کرمی نیا قائم‌مقام مدیرعامل و معاون فروش و صادرات شرکت الوند با اعلام این خبر و اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های شرکت الوند، سبد کامل و متنوع محصولات است، افزود: شرکت وی با بیان اینکه، مهم‌ترین نقطه قوت شرکت کاشی الوند در نمایشگاه سال جاری تنوع محصولات و گسترش سبد کالایی است، عنوان کرد: این نمایشگاه باعث شد محصولات جدید الوند به‌خوبی به مصرف‌کنندگان و فعالان صنعت ساختمان معرفی شده و قابلیت رقابت با محصولات ایتالیایی و اسپانیایی به‌وضوح در این تولیدات مشاهده گردد. در ادامه افزود: یکی از کاستی‌های شرکت در سال‌های گذشته نبود محصولات تیره‌رنگ با شدت رنگ بالا در سبد محصولات این شرکت بوده است؛ اما امروز کاشی الوند قابلیت تولید تمامی طرح‌های مذکور را دارد. در ادامه تاکید کرد: در یک سال گذشته بیش از ۲هزار طرح و رنگ جدید در این شرکت تولید شده است که در بیست ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات