تجلیل از دنیا آقایی ورزشکار افتخار آفرین شاهرودی در عرصه آسیایی

تجلیل از دنیا آقایی ورزشکار افتخار آفرین شاهرودی در عرصه آسیایی

تجلیل از دنیا آقایی ورزشکار افتخار آفرین شاهرودی در عرصه آسیایی

شهردار شاهرود با اشاره به تجلیل از دنیا آقایی در صحن علنی شورای شهر، گفت: قدردان بودن همه مسئولان و مردم از این بانوی قهرمان که تمام توان و تلاش خود را برای افتخار افرینی به مردم شهرمان صرف کرد یک وظیفه ارزشمند است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آیین تجلیل از دنیا آقایی که با حضور خانواده ایشان در صحن علنی شورا انجام گرفت، افزود: لذا ما وظیفه داریم با ایجاد بستر مناسب و حمایت های ویژه زمینه موفقیت این ورزشکاران و بروز استعداد نهفته دیگر جوانان شهرمان را موجب شویم .

وی با بیان اینکه ما همواره به دنبال این هستیم که حمایت خود را از ورزش و ورزشکاران شهر بیشتر کنیم تا نام این شهر شاهرودبا افتخارآفرینی ورزشکارانش در کشور طنین انداز شود، ابراز داشت:این موفقیت ارزشمند جلوه‌ای از اراده مستحکم جوانان این دیار برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی است .

همچنین در ادامه شهردار شاهرود ، عنوان داشت:افتخارآفرینی ورزشکار شاهرودی در این مسابقات در اذهان مردم قدرشناس و ورزش‌دوست شاهرود باقی خواهد ماند و الگویی از خواستن و توانستن برای نوجوانان و جوانان ما خواهد بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات