پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ،  شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با انتشار پیامی فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفتند.

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: «کارکنان نيروي انتظامي که سعي مي‌کنند آرامش را، امنيت را، آسايش خيال را براي آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند، در حقيقت به معناي واقعي کلمه مجاهدان في‌سبيل الله هستند».

فراجا که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

اینجانبان با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی پر افتخار انتظامی فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفته، از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می‌نماییم.

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات