نشست مشترک با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد

نشست مشترک با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: از آذر ماه سال گذشته بر اساس قرار داد منعقده بین وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل، به منظور بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری روند واگذاری خودروهای ون از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری های کشور آغاز گردید.

وثوق نیا تصریح کرد: در گام نخست اجرای این طرح، تعداد 25 دستگاه ون توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خریداری شد که تا کنون 7 دستگاه از این خودروها تحویل شده و بر اساس قول مساعد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مقرر شد در تحویل بقیه خوروها تسریع به عمل آید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزونی گفت: خودروهای ون جدید دارای سقف بلند و فضای داخلی مناسب از لحاظ فاصله صندلی ها و راهرو بوده و کیفیت، امکانات و قابلیت های بهتری نسبت به ون های فرسوده فعلی دارد و مجهز بودن به تکنولوژی AVL جهت پایش مسافت های طی شده، از دیگر مزایای این خودروها می باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 47 دستگاه تاکسی ون که ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ مسافر را دارد در ناوگان سازمان تاکسیرانی مشغول فعالیت است که امیدواریم با جایگزینی این تاکسی های ون، گام مهم و مؤثری در جهت رفاه حال شهروندان و تاکسیرانان و ارتقای سیما و منظر شهری برداشته شود.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات