توقیف کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی در شهرستان کوهپایه

توقیف کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی در شهرستان کوهپایه

کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی عامل انتشار بوی نامطبوع، در شهرک صنعتی سجزی توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش «پارما»، خشایار ناظری نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در شهرستان کوهپایه با اعلام این خبر، گفت: کامیون حمل پسماندهایی که موجب انتشار بوی نامطبوع شده بود، با انجام پیگیری های لازم، شناسایی ، توقیف و پرونده راننده این خودرو به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

ناظری افزود: به دنبال انجام پایش های زیست محیطی، واحد تولیدی وازلین و پارافین مستقر در شهرک صنعتی سجزی که اقدام به تخلیه غیراصولی و غیرمجاز پسماندهای حاوی خاک های رنگ بر و لجن اسیدی در اراضی شهر سجزی می کرد، شناسایی و اخطار زیست محیطی به آن، ابلاغ شد. اخطار ابلاغ شده بخاطر انتشار بوی نامطبوع توسط واحد مذکور و اعلام ضرورت نقل و انتقال و خروج پسماند از طریق سامانه جامع محیط زیست، بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه و با انجام پیگیری و رصد فعالیت های این واحد، پس از هماهنگی با دادستان و با همراهی نیروی انتظامی شهرستان، خودرو حامل پسماند به محض خروج از این واحد تولیدی توقیف و سایر اقدام های لازم جهت برخورد قانونی، در جریان قرار گرفت.

گفتنی است هر گونه انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه صرفاً از طریق سامانه جامع محیط زیست به آدرس www.iranemp.ir و تحت نظارت این اداره، انجام گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات