همراهی اعضای شورای اداری محیط زیست استان در آیین گرامیداشت هفته دولت

استاندار اصفهان در آیین بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ویادواره 1000 شهید کارمند استان؛

با اشاره به شرایط دولت در ابتدای فعالیت، بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در کشور و استان را برشمرد.

به گزارش «پارما»، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین بزرگداشت هفته دولت که صبح روز 8 امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و یادواره 1000 شهید کارمند استان، بیان کرد: در چنین ایامی با الهام گرفتن از خصایص و ویژگی‌های شهیدان والامقام ایران اسلامی می‌توانیم خود را با کارکنانی که در تراز ایران اسلامی فعالیت می‌کردند و مدال افتخار خادمی به مردم را بر گردن آویخته‌اند، نزدیک کنیم .

استاندار اصقهان علاوه بر ارائه گزارش فشرده از دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، گزارش دستاوردهای کلان استان در حوزه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا را بدین شرح به صورت اجمالی، اعلام کرد: امروز استان اصفهان در همه جغرافیای خود، از پوشش بنزین یورو 4 بهره مند است و در تعامل با بخش خصوصی، تولید قریب به 1000 مگاوات برق خورشیدی را شروع کرده و 1000 مگاوات دیگر در حال انعقاد قرار داد است. احتمالا طی هفته های آینده نیز یکی از نیروگاه های بسیار پیشرفته کشور در استان به بهره برداری خواهد رسید و 930 مگاوات برق به ظرفیت تولید برق کشور و و استان اضافه خواهد کرد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: این موارد نتیجه همکاری، همدلی، روحیه تعامل، مجاهدانه و اتکا به جمله «ما می‌توانیم» است و قطعا در ادامه مسیر نیز انتظار می‌رود همه خادمان مردم و نظام در حرکتی پرتلاش، مسیری که آغاز کرده‌اند را به سمت تکامل ادامه دهند.

در بخش پایانی این مراسم، استاندار اصفهان به همراه مسئولین استان با گلباران کردن و عطرافشانی مزار شهدا، یاد و خاطره رشادت‌های آن ها را گرامی داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات