پاسخ گويي 95 درصدي توزيع نيروي برق تبريز به درخواست ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، عباس حسامي اظهار كرد: بحث تكريم ارباب رجوع يكي از اولويت هاي اساسي اين شركت بوده و تلاش بر اين است تا در مدت زمان كوتاهي به درخواست هاي مراجعان پاسخ داده شود.
وي ادامه داد: در راستاي پاسخ دهي به مراجعان، ميز خدمت شركت به صورت حضوري و غيرحضوري به درخواست هاي مشتركان فعال است و  طي5 ماهه سال جاري 559 درخواست به ميز خدمت اين شركت ثبت شده است كه از مجموع اين تعداد 65 مورد مربوط به سامانه سمات، 404 مورد مربوط به سامانه سامد و 90 مورد ديگر از طريق دبيرخانه ثبت شده است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز ادامه داد: در راستاي تكريم ارباب رجوع و تسريع در پاسخ دهي به درخواست هاي مشتركان همكاران اين شركت با تمام تلاش پاي كار بوده اند و در5 ماهه اول سال جاري مدت زمان پاسخ دهي به درخواست هاي ارسالي از طريق سامانه سمات طي 9 روز كاري پاسخ داده شده كه اين مدت زمان نسبت به مشابه سال گذشته حدود 50 درصد كاهش داشته است.
وي با بيان اينكه درخواست هاي ارسالي طي سال گذشته به صورت 100 درصدي پاسخ داده شده است، افزود: 95 درصد در خواست هاي ارسالي در سال جاري نيز با تلاش همكاران اين شركت پاسخ دهي شده و مابقي در فرايند بررسي توسط كارشناسان است.
انتهاي پيام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات