سی و نهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸ برگزار می‌شود

سی و نهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸ برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ، مهدی یوسفی در جلسه توجیهی سی و نهمین قرار خدمت شهرداری اظهار کرد: طبق روال دور چهارم قرار خدمت ها، از چند مدرسه دولتی در مناطق کم برخوردار منطقه ۸ به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بازدید و به بررسی مشکلات عمرانی جزئی مدارس از جمله تعمیر تجهیزات ورزشی، رنگ آمیزی محیطی در صورت نیاز، کاشت گونه های گیاهی در حیاط مدرسه پرداخت می شود. همچنین بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال احداث منطقه نیز از دیگر برنامه های شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز در قالب سی و نمهمین قرار خدمت خواهد بود.

یوسفی با اشاره به اینکه در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز، سازمان های فرهنگی اجتماعی و سیما، منظر و فضای سبز، شرکت باشگاه شهرداری تبریز و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، سازمان تاکسیرانی ایفای نقش می کنند، خاطرنشان کرد: بررسی پیوست هایی اعم از فرهنگی، سرمایه گذاری، زیباسازی، فضای سبز و تدوین شناسنامه نخبگان سطح منطقه با اعلام نظر و حضور مدیران عامل سازمان های مربوطه انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه در چهارمین دور از قرار خدمت های شهرداری تبریز جهت حل هرچه بهتر مشکلات، یک سازمان متناظر در هر قرار خدمت تعیین می شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرداری منطقه ۸ در بافت مرکزی شهر واقع شده است، تاکسیرانی سازمان متناظر این قرار خدمت خواهد بود و امیدواریم نتیجه بررسی و احصا مشکلات حمل و نقلی به  بهبود خدمت رسانی به شهروندان منجر شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز با اشاره به اینکه بخشی از دور چهارم قرار خدمت شهرداری مربوط ارزیابی عملکرد شهرداران نواحی است، افزود: طبق تاکید شهردار تبریز، شهرداران نواحی شهریور سال جاری سنجش و ارزیابی می‌شوند و بر همین اساس مناطق باید اهتمام ویژه ای به مدیریت محله محوری در مناطق دهگانه داشته باشند.

یوسفی احصای دقیق مشکلات و بررسی عملکرد معاونین و مدیران در عمل به مصوبات ادوار قبلی قرارهای خدمت را از دیگر بخش های  چهارمین دور قرار خدمت خواند و گفت: در آبان سال جاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز برگزار خواهد شد، ارائه بسته های سرمایه گذاری با احتساب شرایط مزیتی هر منطقه یکی دیگر از آیتم های قرار خدمت است.

وی با بیان اینکه بررسی میدانی مشکلات و دیدار چهره به چهره با شهروندان از موضوعات قابل توجه چهار دور از قرار خدمت های شهرداری تبریز است، تصریح کرد: ملاقات شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۸ آخرین آیتم از سی و نهمین قرار خدمت شهرداری تبریز است که شهردار تبریز، دستورات لازم را جهت حل مشکلات شهروندان صادر خواهد کرد.

نهمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز پنج شنبه -۲۶ مرداد- در حوزه منطقه ۸ تبریز برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات