شهرداری‌های نواحی، بازوی کمکی مناطق در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

شهرداری‌های نواحی، بازوی کمکی مناطق در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش شهریار ، موسی علی پور امروز در جلسه بررسی فعالیت های این منطقه که با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری برگزار شد، خواستار ورود جدی شهرداران نواحی به موضوع ناحیه محوری برای دستیابی به یک عملکرد موفق شد.

وی افزود: برخی مشکلات نواحی از جمله ساختار و امکانات هم وجود دارد که معتقدم رفع این مشکلات با عملکرد مثبت شهرداران نواحی امکان پذیر است.

علی‌پور با اعلام اینکه شهرداری منطقه جزو معدود مناطقی است که فعالیت‌های پیمانکاران به شهرداری‌های نواحی سپرده شده است، گفت: علاوه بر انجام فعالیت‌های خدمات شهری و ساماندهی بند ۲۰ توسط شهرداری‌های نواحی، در این منطقه شهرداری ناحیه حریم نیز ایجاد شده است.

شهردار منطقه افزود: شهرداری های نواحی در امر درآمدزایی سال گذشته، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کنترل ساختمان‌های درحال احداث کمک شایانی به منطقه کرده اند.

علی‌پور از شهرداران نواحی خواستار اشرافیت هرچه بیشتر بر محدوده ناحیه خود همچون تعداد مساجد و مدارس و احاطه کافی به فضای سبز، آگاهی کافی از محاسن و تقویت آن و تسلط بر معایب و رفع آن شد.

شهردار منطقه همچنین از شهرداران نواحی خواست با هیئت امنای مساجد و مدیران مدارس نیز ارتباط تنگاتنگ برقرار کنند.

وی ضمن تاکید به اینکه شهرداری باید متولی امور فرهنگی شهر باشد، لازمه آن را باور قلبی به انجام امور فرهنگی و داشتن مسئولیت در مقابل شهروندان اعلام کرد.

علی ‌پور، با اعلام اینکه بزرگترین وظیفه ما خدمت به شهروندان است، از اختصاص اعتبار مالی برای عمران مساجد برای اولین بار توسط شهرداری منطقه خبر داد.

شهردار منطقه همچنین ضمن اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷، پاسخگویی به موقع به تماس های شهروندان را ملاک سنجش توان مدیریتی این واحد دانست و افزود: باید به درخواست های شهروندان سریعاً پاسخ داده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات