دیدار شهردار منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «حامد جوانی»

دیدار شهردار منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «حامد جوانی»

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز با همراهی جواد قهرمان زاده فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با خانواده شهید جوانی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه امامت تبریز در این دیدار با بیان اینکه، پدران و مادران شهیدان افتخار بزرگی برای نظام و ملت ایران اسلامی هستند، گفت: مادران و پدران شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام گرفتن از مکتب حضرت زهرا(س) و دخترش حضرت زینب(س) با خدا معامله کرده و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

شهردار منطقه ۷ تبریز در این دیدار گفت: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

او ادامه داد: خانواد  والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند و به یقین، سرمایه‌های اجتماعی نظام و الگویی بی بدیل برای جوانان و شهروندان محسوب می شوند.

شهید حامد جوانی متولد ۲۸ آبان ۶۹ است. در روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شد و بر اثر شدت جراحات حدود ۴۳ روز در سوریه بستری و سپس به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شد که سرانجام با لبیک به دعوت حق، ۳ تیر ماه ۹۴ به قافله سیدالشهدا(ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات