کسب رتبه نخست ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

کسب رتبه نخست ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در پی دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به این استان، ‌ ۲۹ ستادمرکزی به برقراری میز خدمت اقدام کردند که در این میان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه نخست شد..در لیست ۲۹ ستاد یاد شده، عناوین وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت و وزارت نیرو و … به چشم می‌خورد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با ۵۳ مدیر ملی و ۲۸ مدیر استانی به مدت ۳ روز پاسخگوی مردم بود و حائز رتبه اول شد..شایان ذکر است مدیران در حوزه‌های شهرسازی، املاک، نهضت ملی مسکن، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، بانک مسکن، بنیاد ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات