تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های دارای رای تخریب قطعی در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰

تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های دارای رای تخریب قطعی در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰

    تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های دارای رای تخریب قطعی در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ 

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه هشتاد و هشتم شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز به برکت دهه کرامت اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. امروز بیش از بیست نفر از دختران نخبه و فرهیخته شهر اصفهان در همه ابعاد به نمایندگی از آسمان پرستاره دختران افتخارآفرین نصف‌جهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

    وی افزود: این میهمانی باید هفته گذشته رخ می‌داد ما شاید تقدیر این بود که این عزیزان امروز میهمان حریم رضوی باشند و با حضور خادمان حریم رضوی امروز دقایقی در خدمت آن‌ها بودیم. همچنین نکاتی را مطرح کردند و شونده آن بودیم و در پایان مورد تجلیل قرار گرفتند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه جلسه امروز لایحه دو فوریتی در خصوص مجوز اعمال ماده هشت در خصوص یکی از املاک در مسیر حلقه چهارم ترافیکی بررسی شد که دو فوریت و اصل آن به تصویب رسید.

    وی خاطرنشان کرد: توضیحاتی در خصوص بند ت تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۲ دولت توسط رئیس شورا در نطق پیش از دستور مطرح شد. براین اساس آمادگی خوبی در شهرداری برای رسیدگی به پرونده‌های دارای رای تخریب قطعی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ هست. امیدواریم با این رای بتوانیم گره‌ای از این پرونده‌ها باز کنیم. اطلاع رسانی به کسانی که پرونده‌هایی در این خصوص مربوط به قبل از سال ۱۴۰۰ دارد باید صورت گیرد و همکاران ما این کار ویژه را در زمان مناسب اجرایی کنند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اجازه برگزاری مناقصه تنظیف معابر و جمع آوری پسماند تصریح کرد: با توجه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و مکانیزه کردن رفت و روب و توجه به قراردادهای کارگری و افزایش جمع آوری پسماند و خشک و تر، این لایحه به تصویب شورا رسید و تاکیداتی نیز بیان شد تا در صورت اجرایی شدن این قرارداد شاهد تحولات خوبی در حوزه تنظیف معابر باشیم.

    وی ادامه داد: توافق نامه واگذاری یک ملک در طرح عمرانی کمربند شمالی شهر در منطقه ۱۰ امروز بررسی شد و با توجه به لایحه و ضرورت طرح به تصویب رسید.

    وی بیان کرد: نطق‌های اعضا امروز عمدتا مربوط به تحولات در شهداری بود، تاکید و امیدواری همه ما بر این است که شهرداری با شتاب ایامی که پشت سر گذاشته به حرکت خود ادامه دهد و با تدبیر مناسب سرعت و کیفیت خدمت رسانی بیشتر شود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات