شهید باکری یکی از الگوهای عقیده و کار برای مجموعه مدیریت شهری است

شهید باکری یکی از الگوهای عقیده و کار برای مجموعه مدیریت شهری است

شهید باکری یکی از الگوهای عقیده و کار برای مجموعه مدیریت شهری است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شهید باکری یکی از مهم ترین الگوهای عقیده و کار برای مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود، گفت: امروز دل مردم و خانواده‌های شهدا را باید با خدمت صادقانه به دست بیاوریم .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آیین گرامیداشت شهید که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرداری شاهرود برگزار شد با بیان اینکه شهدا امروز ناظر به اعمال و کردار ما هستند، افزود: جهاد در راه عقیده و آرمان‌ انسان‌های آن دهه را، تا پای جان مشاهده کرده ایم که امروز شاید این اقدام ارزشمند کار هر کسی نباشد .

وی با تأکید بر اینکه امروز شاید گرفتن این تصمیم که جان خود را برای عقیده و آرمان بدهیم برای ما دشوار باشد، ابراز داشت: اما انسان‌هایی در آن دهه با آموزه‌ها و تربیت درست خانواده و اجتماع آن قدر رشد کرده بودند که برای دفاع از ناموس و امام خود تمام داشته‌هایشان را تقدیم کردند .

شهردار شاهرود پست و مقام را در آن روزها بی‌ارزش‌ترین مقوله در جبهه‌های جنگ برشمرد و اظهار داشت: ای کاش همه ما هم می‌توانستیم در این دوران روحیه‌ی آن روزهای رزمنده‌ها را حفظ کرده و همه‌چیز را در طبق اخلاص قرار دهیم .

احمدی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، عنوان داشت: باید مواظب باشیم غبار زندگی روزمره ما را از یاد شهدا غافل نکند چرا که همه ما باید با کار جهادی و خدمت صادقانه به مردم در محیط کار و محیط زندگی الگو و یادآور شهدا باشیم .

وی در پایان با بیان اینکه ما امروز کجا ایستاده‌ایم و چه کرده‌ایم، اعلام داشت: امروز باب خدمت از نوع جهادی فرصتی است برای ادای دین در قبال خانواده شهدا لذا تمام کارکنان مدیریت شهری سعی بر آن دارند تا با تلاش و خدمت صادقانه در این راه گام بردارند .

در پایان این مراسم از خانواده شهدا ی هشت سال دفاع مقدسو ایثار گران تجلیل به عمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات