مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس با پیروزی تیم هت تریک به پایان رسید

مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس با پیروزی تیم هت تریک به پایان رسید

مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس که با ابتکار واحد رفاهی سازمان برگزار شده بود، روز شنبه ۱۳ اسفند با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.

در این دور دو تیم جاما و نقشه برداری به مرحله رده بندی راه پیدا کرده بوند که با اعلام انصراف تیم نقشه برداری، تیم جاما با نتیجه سه بر صفر پیروز مسابقه و حایز مقام سوم مسابقات شد.




در مسابقه فینال دو تیم هت تریک و اف سی ژئو به مصاف هم رفتند که در پایان دو نیمه تیم هت تریک با نتیجه ۱۰ بر ۵ توانست تیم قدرتمند اف سی ژئو را شکست داده، مقام اول مسابقات را از آن خود کند.

در مراسم پایانی این مسابقات که هیات رییسه سازمان و ورزشکار پیشکسوت آقای فرشاد فلاحت زاده نیز حضور داشتند تیم های اول تا سوم لوح قهرمانی و هدایای خود را از هیات رییسه سازمان دریافت کردند. همچنین کمیته برگزار کننده مسابقات تیم لیوار را به عنوان تیم اخلاق معرفی کرد.










در پایان مسابقات آقای بابک عسگری از تیم هت تریک با ۱۴ گل زده به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.



همچنین در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از آقایان سهیل کوچکی، فرشاد عینی، وحید اکراد، کیازاد نوشی فر و سعید لهراسبی تیم داوری مسابقات و همچنین آقای فرشاد فلاحت زاده فوتبالیست پیشکسوت تجلیل شد.

کمیته برگزار کننده این مسابقات را آقایان محمد معدنی، پیمان علی نیا، محمد فقیه نجفی و محسن توکلی تشکیل می دادند که در طی دوهفته برگزاری مسابقات زحمات زیادی را برعهده داشتند
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات