دهمین جلسه کمیسیون عمران در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر ساری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که پرویز شعبانی رئیس و سید حسین یوسفی نایب رئیس شورا ، علی عاشقان ، شهرام ایرجی ، سید حسن احمدی و سید رحمان میرشجاعی اعضای کمیسیون عمران، حمیدی معاون خدمات شهری شهردار و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری حضور داشتند ، در خصوص مسائل مربوط به این سازمان بحث و تبادل نظر شد.
راسخ رئیس کمیسیون عمران در این جلسه ضمن اشاره به نامناسب بودن و آشفتگی فضای شهری افزود : باید اقداماتی صورت بگیرد که شهروند وقتی وارد محیط شهری می شود لذت ببرد مخصوصا در این ایام که نزدیک فصل بهار هستیم .
وی ادامه داد: سازمان فضای سبز باید برای بهبود شرایط از طراحان با تجربه و ایده پرداز استفاده کند. البته کمی و کاستی ها در حوزه نیروی انسانی و امکانات وجود دارد که باید پیگیر آن بود.
علی عاشقان نیز وضعیت نامناسب درختان نارنج سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در خصوص چیدن محصول این درختان نیز با‌توجه به پیگیری های که انجام شد هیچ اقدامی صورت نگرفت.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری ابراز امیدواری کرد : در سال جدید اتفاق خوبی در حوزه فضای سبز و مخصوص ساماندهی درختان سطح شهر صورت پذیرد.
یوسفی با بیان اینکه در برخی شهرها که فاقد آب و خاک مناسب هستند تولید و حتی صدور گل و گیاه به دیگر شهرها صورت می‌گیرد اما در ساری با وجود شرایط طبیعی مناسب ، کاستی هایی در فضاهای سبز داریم تاکید کرد: باید دید مشکل در کجاست حال آنکه شهرداری از افراد متخصص در زمینه فضای سبز نیز بهره‌مند می باشد.
ایرجی با تاکید بر اینکه مناطق مختلف شهر باید از نظر زیبایی و فضای شهر تغییر کند و بهتر شود ، افزود:ما وظیفه داریم کاستی ها را اعلام کنیم و سازمانها باید برای مرتفع نمودن آن اقدام کنند.
میرشجاعی دیگر عضو شورای شهر ضمن انتقاد از عملکرد سازمان فضای سبز گفت: باید شهرداران مناطق نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا شاهد کاستی‌ها نباشیم.
سید حسن احمدی اظهار داشت :برغم پیگیری های انجام شده در خصوص مکانیزه شدن فضای سبز شهری هیچ گونه اقدامی نشده است .
وی گفت: ظرفیت درآمدی سازمان فضای سبز باید با برنامه‌ریزی شکوفا شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات