اقدامات و پروژه‌های عمرانی شاهرود در روزهای پایان سال

اقدامات و پروژه‌های عمرانی شاهرود در روزهای پایان سال

اقدامات و پروژه‌های عمرانی شاهرود در روزهای پایان سال

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شاهرود از اقدامات و پروژه‌های متعدد عمرانی در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: این اقدامات با تلاش مضاعف در راستای شور و هیجان جهت استقبال از سال نو در حال انجام است .

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت شهری شاهرود، مهدی عجم خیجی با بیان اینکه بیش‌از 30 پروژه عمرانی در دستور کار این سازمان قرار دارد که با تلاش شبانه‌روزی در حال انجام است، افزود: بازپیرایی میدان ولیعصر، آغاز به کار عملیات بتن‌ریزی عرشه پل طبیعت، آغاز فعالیت کارگاهی تقاطع 3 سطحی میدان ولایت، بازپیرایی میدان امام حسین، بازپیرایی میدان مرحوم حسینی، آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر، تعریض و اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی، عملیات احداث مجموعه ورزشی شهرک دانشگاه، احداث ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی، ساماندهی و بهسازی معابر پیاده سطح شهر، احداث کانال هدایت آبهای سطحی، اصلاح هندسی و پیاده‌روسازی ورودی شهرک گلها، اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان ایمن در بلوار شیخ فضل‌الله نوری و ... از جمله اقدامات عمرانی در سطح شهر است .

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری اقدامات ارزشمندی در سازمان عمران و بازآفرینی شهری به‌وقوع‌پیوسته است، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و نظارت‌های بی‌وقفه این سازمان در سال 1402 شاهد افتتاح بسیاری از پروژه‌های عمرانی بزرگ در سطح شهر شاهرود باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات