پیش بینی ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه سازمان پایانه های مسافربری تبریز در سال آینده

پیش بینی ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه سازمان پایانه های مسافربری تبریز در سال آینده

به گزارش شهریار ، احمد زارعی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: در یازده ماه امسال بودجه سازمان ۱۱۵ درصد تحقق یافته است و همچنین بودجه سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۳۰ میلیارد پیش بینی شده و ۱۸۰ میلیارد تومان آن مربوط به هزینه های عمرانی است.

وی با تشریح برنامه های سال آینده سازمان عنوان کرد: سال آینده مجتمع رفاهی، خدماتی، ورزشی و تجاری در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع احداث می‌شود. این مجتمع بزرگ شامل هایپر مارکت، فضای ورزشی و فرهنگی، پارکینگ سه طبقه خواهد بود.

زارعی در تشریح امکانات این مجتمع چند منظوره که سال آینده احداث می‌شود، ابراز کرد: احداث هتل سه ستاره شامل چهار طبقه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع از دیگر امکانات رفاهی مجتمع خواهد بود. در نظر داریم مجتمع تجاری مشتمل بر کارواش و انبار مکانیزه برای ناوگان در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع احداث کنیم.

احمد زارعی با اشاره به احداث ترمینال شرق تبریز در سال آینده، افزود: این ترمینال با تامین بودجه توسط شهرداری منطقه ۵ و با پیمانکاری سازمان عمران شهرداری سال آینده احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری تبریز در خصوص ایجاد ۱۰ پارک سوار برای جابجایی مسافر در نقاط مختلف شهر در سال آینده اظهار کرد: با همکار اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز و با تامین مالی مناطق دهگانه، سال آینده محل یابی و آماده سازی ۱۰ پارک سوار در ده منطقه شهری تبریز احداث می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات