همه ما سپاهی هستیم

همه ما سپاهی هستیم

به گزارش شهریار در متن بیانیه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حافظ صلح و امنیت منطقه و مدافع راستین ملت‌های مظلوم است.

جایگاه این نیروی راستین مقاومت در بین ملت‌های منطقه و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف امنیتی و سیاسی، بغض و کینه‌ در میان امپریالیسم جهانی و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ایمان و تخصص نظامی خود، داعش، این جرثومه تروریست و  دست‌پرورده غرب و استکبار جهانی را به تنهایی از سطح منطقه پاکسازی کرده و همین دستاورد بزرگ موجب خشم حامیان گروه‌های تروریستی و به‌خصوص آمریکا و انگلیس شده است.

موفقیت‌های چشمگیر سپاه در برقراری صلح و امنیت در منطقه، و بیداری ملت‌های مسلمان و کوتاه کردن دست استعمارگران غربی از منابع غرب آسیا، مهمترین دلیل اقدام شنیع پارلمان اروپا در قرار دادن نام مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در لیست گروه‌های به اصطلاح تروریست است.

بدون شک این اقدام پارلمان اروپا بار دیگر بر حقانیت سبزپوشان سپاه توحید صحّه گذاشته و نه تنها خدشه‌ای بر اعتبار بین‌المللی آن وارد نخواهد آورد، بلکه بر محبوبیّت آن خواهد افزود.

اینجانبان، ضمن محکومیت اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قراردادن نام مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همردیف با گروه‌های تروریستی دست‌پرورده استکبار جهانی، با صدایی رسا و بلند حمایت خود را از این نیروی مخلص انقلابی اعلام کرده و فریاد می‌آوریم همه ما سپاهی هستیم.

همچنین از اقدام به موقع و هوشمندانه نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله دکتر سیّدمحمدعلی آل‌هاشم در پوشیدن لباس مقدس سپاهی در خطبه های نمازجمعه که اراده مردم شریف آذربایجان بالاخص تبریز قهرمان در دفاع از حریم آسمانی این سبزپوشان قهرمان را نشان داد، قدردانی می‌کنیم.

رسول برگی

یعقوب هوشیار

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات