تاكيد مهندس كردي در نشست كارگزاران هسته گزينش ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، به مناسبت روز گزينش و گراميداشت فرمان تاريخي امام خميني (ره) مبني بر تشكيل نهاد گزينش ، نشست مسوولان نمايندگي هسته گزينش توانير در شركتهاي زيرمجموعه با حضور مهندس آرش كردي مدير عامل و حجت الاسلام محمدرضا اميري كهنوج مديركل هسته گزينش شركت توانير برگزار شد.
مديرعامل توانير در اين مراسم با گراميداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سليماني ،به نتيجه رساندن تبديل وضعيت ايثارگران صنعت برق كه با تلاش شبانه روزي هسته گزينش انجام شد را اقدامي ارزشمند و قابل تقدير ذكر كرد.
وي با اشاره به پيشينه شكل گيري گزينش ،اين نهاد را برآمده از انقلاب اسلامي و هوشمندي بنيانگذار كبير انقلاب در سال 61 عنوان كرد كه طي 40 سال فعاليت ، منشاء خير و بركت در كشور بوده است.
مهندس كردي با تاكيد بر جايگاه حساس صنعت برق ،كار در اين صنعت زير بنايي را مبتني بر اصول و ضوابطي عنوان كرد كه نيازمند مراقبت مستمر و لحظه اي است و عدول از استانداردهاي فني و محدوده مجاز فركانس مي تواند در كسري از ثانيه كل شبكه را تحت تاثير قرار دهد.
وي منابع انساني را بخش اصلي و اساسي زيرساخت برق ذكر كرد كه با توجه به حساسيتهاي صنعت برق بايد از دو ويژگي اصلي صلاحيتهاي ارزشي و اعتقادي و قابليتهاي فني و تخصصي برخوردار باشد و اين دو ويژگي همواره از بدو پيروزي انقلاب اسلامي تحت عنوان تعهد و تخصص مورد تاكيد بوده و تبلور آن در صنعت برق عيني تر و واقعي تر است.
مهندس كردي با اشاره به برخي نكات كليدي ،گزينش را يك فرايند ديناميك و پويا ذكر كرد كه بعد از گزينش به امور جاري فرد مي پردازد و به عنوان اصل خدشه ناپذير در صنعت برق ،هيچگونه مماشاتي در اين فرايند قابل پذيرش نيست.
براساس اين گزارش در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام اميري كهنوج مديركل هسته گزينش توانير با قدرداني از همراهي و حمايت مديران عامل شركتهاي زير مجموعه با دفاتر گزينش ،رسيدگي به 15500 پرونده به ويژه تبديل وضعيت ايثارگران صنعت برق مطابق قانون را كاري ارزشمند عنوان و به تبيين احكام و ارزشهاي ديني در عرصه گزينش پرداخت.
در اين مراسم مجتبي قرباني مديركل مركز حراست شركت توانير با گراميداشت سالروز تشكيل نهاد مقدس گزينش به فرمان معمار كبير انقلاب اسلامي، به تبيين فرازهايي از وصيت سياسي عبادي امام خميني (ره) پيرامون قرآن و عترت پرداخت و بهره گيري از سيره اهل بيت (ع) در اصلاح رويه ها و آموزش همكاران نسبت به موضوعات مطرح در گزينش از جمله مباحث اعتقادي ،اخلاقي و سياسي همچنين آشنايي با قانون گزينش به ويژه براي نيروهاي تازه استخدام شده را حايز اهميت دانست.
در ابتداي اين نشست مهندس سليماني رييس گروه امور نمايندگيهاي هسته گزينش توانير به ارايه گزارشي از تلاش جهادي هسته گزينش براي به نتيجه رسيدن 15500 پرونده تبديل وضعيت كاركنان كه بخش قابل توجه آن به ايثارگران صنعت برق اختصاص داشت، پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات