تمامی درخواستهای صدور، تمدید، تجدید و ارتقاء پروانه اشتغال به کار صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت.

تمامی درخواستهای صدور، تمدید، تجدید و ارتقاء پروانه اشتغال به کار صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، دکتر کورش خواجوی ، با اشاره به نامه معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و نامه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به مصوبه وزارتخانه، فرآیند صدور، تمدید و ارتقاء پروانه اشتغال به صورت الکترونیکی و صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد شد.

ریاست سازمان با اعلام لزوم آشنایی مهندسان با درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک اظهار داشت، به منظور آشنایی مهندسان محترم با سامانه‌های مذکور، لینک آموزشی در سایت سازمان بارگذاری گردیده و همکاران ما در واحد عضویت آماده پاسخگویی به کلیه سئوالات و ابهامات اعضای محترم به صورت حضوری  و تلفنی می باشند .

دکتر خواجوی ضمن پذیرش وقوع تاخیرات احتمالی در فرآیند صدور و تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی افزود، از تاخیرات ایجاد شده پوزش می‌طلبیم. وی با بیان اینکه یکی از دلایل تاخیرات، ابلاغ مصوبه وزارتخانه بدون اعلام قبلی بوده است ، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی صرفاً مجری مصوبات وزارتخانه می‌باشد و تلاش ما بر این است که در کمترین زمان ممکن فرآیند صدور، تمدید و ارتقاء پروانه اشتغال به کار محقق گردد تا خللی در فعالیت حرفه‌ای مهندسان گرامی ایجاد نشود. وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با آقای مهندس پناهی فر ، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار امیدواری کرد با مساعدت ایشان روند صدور ، تمدید و ارتقا پروانه های اشتغال بکار در ماه جاری با سرعت بیشتری انجام گیرد و با تاکید بر لزوم اخذ مفاصا حساب مالیاتی جهت صدور ، تمدید و ارتقا پروانه اعلام نمود : با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی، صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات مستقیم صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سپامک امکانپذیر خواهد بود که لینک راهنمای اخذ گواهینامه مذکور در سایت سازمان بارگذاری شده است.

ریاست سازمان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سطح مدیریت و کارمندان واحد عضویت و پروانه اشتغال اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید فعالیت واحد عضویت، سطح ارائه خدمات به مهندسان گرامی به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات